2015. May 07.
Az agyban végbemenő, nagyrészt tudattalan biológiai folyamatok nagyobb mértékben befolyásolják a fogyasztói magatartást, mint azt gondolnánk. Hogy a vásárló tudatosan hozza döntéseit? Ez igencsak téves következtetés, írja Hans-Georg Häusel a Titkok a vevők fejében című könyvében. Döntéseink 70-80%-a tudattalanul folyik le, de még a maradék 20-30% sem olyan szabad, mint gondolnánk.
Üdvözlünk a MentorFM Web Playerben!
Már csak 1 lépés választ el attól, hogy az ingyenesen elérhető exkluzív interjúk, előadások és hanganyagok segítségével még jobban megismerd önmagad.
Lépj be Facebook vagy LinkedIn profiloddal bátran - az alkalmazás nem posztol a nevedben, adataidra pedig az adatvédelmi nyilatkozatban meghatározottak szerint vigyázunk.
Bejelentkezem a
vagy a
(A MentorFM webplayer adatforgalmat generál, ezt kérjük, vedd figyelembe, ha nem WiFi-ről használod a szolgáltatást.)
Amennyiben problémát tapasztalsz a bejelentkezéskor, kattints ide!