2016. Nov 24.
Bár ma már szinte minden vállalat rendelkezik weboldallal, viszonylag alacsony azoknak a cégeknek a száma, akik saját célcsoportjuk véleményét is kikérik a tervezéskor, pedig a felhasználók igényeinek és ötleteinek figyelembe vételével növelhető a majdani felhasználóélmény, és ezáltal a konverzió. Herendy Csilla UX kutató, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem adjunktusa, a Bolognai Egyetem Visiting Professzora, az Ergománia külsős senior UX kutatója arról beszélt a MentorFM stúdiójában, hogyan és milyen vizsgálatokkal érdemes a tervezési fázisban tesztelni a készülő weboldalakat, és pontosan mit jelent a webergonómia, a felhasználói felület és a felhasználóélmény. Herendy Csillával Dunder Krisztián beszélget.
Üdvözlünk a MentorFM Web Playerben!
Már csak 1 lépés választ el attól, hogy az ingyenesen elérhető exkluzív interjúk, előadások és hanganyagok segítségével még jobban megismerd önmagad.
Lépj be Facebook vagy LinkedIn profiloddal bátran - az alkalmazás nem posztol a nevedben, adataidra pedig az adatvédelmi nyilatkozatban meghatározottak szerint vigyázunk.
Bejelentkezem a
vagy a
(A MentorFM webplayer adatforgalmat generál, ezt kérjük, vedd figyelembe, ha nem WiFi-ről használod a szolgáltatást.)
Amennyiben problémát tapasztalsz a bejelentkezéskor, kattints ide!