6 jel, hogy a megfelelő digitális ügynökséggel dolgozol

6 jel, hogy a megfelelő digitális ügynökséggel dolgozol
10 perc

2016. Sep 08.

Ahogyan egy vállalkozás egyre sikeresebbé válik, úgy nő az igény arra, hogy online jelenléte is tükrözze a tevékenységei sikerét. Viszont attól, hogy valaki jól menedzseli a saját cégét és képes az üzleti sikereket egyre magasabb szintre emelni, még nem válik automatikusan online marketing szakértővé. Ez pedig nem is baj, hiszen ma már digitális marketinggel foglalkozó ügynökségek sora kínálja szolgáltatásait a vállalkozásoknak, így a feladat kiszervezése nem jelenthet problémát. Legalább is abban az esetben, ha sikerül megtalálni az igényeknek leginkább megfelelő ügynökséget. Ahogyan minden más üzletágban, itt is meg lehet kérdezni a barátokat és ismerősöket, hogy melyik ügynökséget ajánlják és milyen tapasztalatokat szereztek velük, viszont ez korántsem garancia a sikerre. De akkor honnan lehet tudni, hogy egy ügynökség tényleg kiválóan végzi a rá bízott feladatokat? A Google csapata gyűjtött össze és a publikálta a 60secondmarketer.com blogban azt a 6 tulajdonságot, ami az igazán profi digitális ügynökségeket kiemeli a tömegből.