Az énmárkázás ABC-je: mitől működik a személyes márka?

Az énmárkázás ABC-je: mitől működik a személyes márka?
18 perc

2016. Apr 21.

A MentorFM vendége Dr. Papp-Váry Árpád, szakmában ismert nevén a “Márkadoktor”. A Magyar Marketing Szövetség alelnöke, számos szövetségnek aktív tagja, és olyan tanácsadó, aki sokféle cégnek és szervezetnek segítette a márkázását az elmúlt években. A MentorFM hallgatóinak örömmel beszélt a személyes márkaépítés titkáról és az ehhez szükséges eszközökről, de előadásából az is kiderül, miért érdemes mindenkinek a saját nevére rákeresni a Google-ben. A MentorFM-en most következő előadásához leginkább a David Beckham nevéhez kapcsolható Mágikus márkázás című könyve kapcsolódik, de jelent meg kiadványa Márkázott szórakoztatás és A márkanév ereje címmel is. A Budapesti Metropolitan Egyetem rektorhelyettese, aki főként marketing tárgyakat oktat, és számos publikációval büszkélkedhet a legkülönfélébb marketinges témakörökben. Az énmárkázásról Dr. Papp-Váry Árpád előadása következik itt, a MentorFM-en.