A kapcsolati háló a személyesmárka-építés kulcsa

A kapcsolati háló a személyesmárka-építés kulcsa
8 perc

2016. Sep 08.

A Spindoc Kommunikációs Hálózat alapítójaként, illetve a Magyar Public Relation Szövetség kríziskommunikációs tagozatának elnökeként Bőhm Kornél a válságkommunikáció mellett a személyes márkaépítés szakértőjeként vált ismertté. A Figyelő, a Kreatív, a Forbes, az Üzlet és Pszichológia, valamint a HVG Business mellett számos nemzetközi szaklap jelentette már meg írásait személyesmárka-építés témakörben is. A MentorFM stúdiójában a personal branding jelentőségéről, legfontosabb jellemzőiről és legnépszerűbb eszközeiről tartott rövid, összefoglaló jellegű előadást Bőhm Kornél kommunikációs szakember, aki számos hazai felsőoktatási intézmény vendégoktatója, és konferenciák rendszeres előadója.