2016. Jul 21.
Budaházy Péter 15 éves pénzügyi pályafutását követően a kozmetikai iparban próbált szerencsét. Az általa tulajdonolt Helia-D szépségápolási márka éves forgalmát 12 év alatt növelte hatszorosára, időközben pedig egyre jelentősebb sikereket ért el a borászat, a sóderbányászat és az ingatlankereskedelem területén egyaránt. A befektetéseivel elért üzleti sikerei ellenére sem tartja magát a klasszikus értelemben vett "sikerembernek", 5 gyermek édesapjaként pedig arra törekszik, hogy folyamatosan példát mutasson. Pályamódosításról, befektetésekről, családról és sikerről kérdezte Dunder Krisztián a MentorFM stúdiójában Budaházy Pétert.
Üdvözlünk a MentorFM Web Playerben!
Már csak 1 lépés választ el attól, hogy az ingyenesen elérhető exkluzív interjúk, előadások és hanganyagok segítségével még jobban megismerd önmagad.
Lépj be Facebook vagy LinkedIn profiloddal bátran - az alkalmazás nem posztol a nevedben, adataidra pedig az adatvédelmi nyilatkozatban meghatározottak szerint vigyázunk.
Bejelentkezem a
vagy a
(A MentorFM webplayer adatforgalmat generál, ezt kérjük, vedd figyelembe, ha nem WiFi-ről használod a szolgáltatást.)
Amennyiben problémát tapasztalsz a bejelentkezéskor, kattints ide!