Jó márkanév, rossz márkanév

Jó márkanév, rossz márkanév
18 perc

2016. Jan 25.

A MentorFM vendége Dr. Papp-Váry Árpád, szakmában ismert nevén a “Márkadoktor”. A Budapesti Metropolitan Egyetem rektorhelyettese, aki főként marketing tárgyakat oktat, és számos publikációval büszkélkedhet a legkülönfélébb marketinges témakörökben. A MentorFM hallgatóinak örömmel beszélt a márkanév erejéről, a legötletesebb márkanevek mellett a legnagyobb márkakudarcokról és arról, milyen gyakorlati szempontok alapján érdemes márkanevet választani. A MentorFM-en most következő előadásához leginkább a Márkanév ereje című könyve kapcsolódik, de Márkázott szórakoztatás, illetve Mágikus márkázás címmel is jelentek meg további kiadványai. A Magyar Marketing Szövetség alelnöke, számos szövetségnek aktív tagja, és olyan tanácsadó, aki sokféle cégnek és szervezetnek segítette a márkázását az elmúlt években. Dr. Papp-Váry Árpád előadása.