A vállalati hírnév megőrzése: kríziskommunikáció lépésről lépésre

A vállalati hírnév megőrzése: kríziskommunikáció lépésről lépésre
15 perc

2016. Aug 04.

A válságkommunikáció fő szerepe és elemei mellett a válságcsapat összeállítási szempontjairól, az előre elkészítendő forgatókönyvről és sablonokról, valamint az érdekgazdák felé történő helyes és helytelen kommunikációról beszél Bőhm Kornél kommunikációs szakember a MentorFM stúdiójában. A Spindoc Kommunikációs Hálózat alapítójaként, illetve a Magyar Public Relations Szövetség kríziskommunikációs tagozatának elnökeként a válságkommunikáció szakértője olyan kiadványokban publikál rendszeresen, mint a Figyelő, a Kreatív, a Forbes, az Üzlet és Pszichológia, a HVG Business, valamint számos nemzetközi szaklap. Több hazai felsőoktatási intézmény vendégoktatója, konferenciák rendszeres előadója. A mikrofonnál: Bőhm Kornél.