2016. Nov 10.
Újszászi Bogár László a Budapesti Corvinus Egyetemen oktat retorikát, illetve meggyőzés- és befolyásolástechnikát. Doktori disszertációjában kidolgozta az úgynevezett BDA komplex meggyőzéstechnikai modellt, amely főként a kis- és középvállalkozások értékesítőit segíti, hogy hatékonyabbá váljanak a vásárlók meggyőzését illetően. A MentorFM stúdiójában Újszászi Bogár László a modell ismertetésén keresztül arról beszélt, hogyan hoznak döntést az emberek, miként lehet a döntéseikben észrevétlenül befolyásolni őket, és miért fontos megismerni a potenciális ügyfelek viszonyítási alapját. A mikrofonnál: Újszászi Bogár László
Üdvözlünk a MentorFM Web Playerben!
Már csak 1 lépés választ el attól, hogy az ingyenesen elérhető exkluzív interjúk, előadások és hanganyagok segítségével még jobban megismerd önmagad.
Lépj be Facebook vagy LinkedIn profiloddal bátran - az alkalmazás nem posztol a nevedben, adataidra pedig az adatvédelmi nyilatkozatban meghatározottak szerint vigyázunk.
Bejelentkezem a
vagy a
(A MentorFM webplayer adatforgalmat generál, ezt kérjük, vedd figyelembe, ha nem WiFi-ről használod a szolgáltatást.)
Amennyiben problémát tapasztalsz a bejelentkezéskor, kattints ide!