Hogyan terjed az információ az interneten?

Egy éve Csemer Boggie Parfüm c. klipje alig pár óra alatt elterjedt a világban. Akkor Fülöp Zoltán tanulmányozta a jelenséget, elemezte a klip terjedésének 12 óráját. Ez a kommunikációs kísérlet az akkor levont következtetések gyakorlati vizsgálata.

A kísérlet célja statisztikai módszerekkel gyakorlatban megvizsgálni, hogyan terjed az információ a közösségi hálózatokban, és ez hogyan befolyásolja a célközönség magatartását. A kísérlet során megkértük az oldal látogatóit, hogy osszák meg ezt az oldalt az ismerőseikkel, miközben analítikai szoftverekkel méréseket végeztünk.

 

Kik végzik a kísérletet?

A kísérletet Dunder Krisztián (Mentor FM, Growww Digital) és Fülöp Zoltán (Hírnévügyökség) végzik. Mellettük még további négy szakember, webfejlesztő, analitikai szakértő, közösségi média szakértő és szociológus vesz részt a projektben.

 

Dunder KrisztiánDunder Krisztián online stratégiával, digitális üzletfejlesztéssel foglalkozó szakember, a Digitális sikertörténetek c. könyvsorozat szerzője. Másfél évtizede internetes termékeken, szolgáltatásokon dolgozik. Rendszeres szereplője szakmai konferenciáknak, rendszeresen jelennek meg publikációi szaklapokban.

 

Fülöp ZoltánFülöp Zoltán Kis- és közepes vállalkozásokra specializálódott PR-tanácsadó. Egyik szakterülete az online PR. Szakmai konferenciák és tréningek rendszeres előadója. Az Edutus Főiskola oktatója és a Budapesti Kommunikációs Főiskola meghívott előadója.

 

 

Köszönjük, hogy segíted a kísérletet! Ha bármilyen kérdésed vagy észrevételed lenne, kérlek, írj a kiserlet@growwwdigital.com címre!

Köszönettel,

Dunder Krisztián Fülöp Zoltán

Dunder Krisztián és Fülöp Zoltán

a kísérlet vezetői